Sol, sommer og surfing!

fredag 8. januar 2010


Da er alle fag for semesteret i boks, sola skinner og alt er bra! Har endelig dristet meg til å prøve litt surfing også. Gikk ikke veeeeldig bra- kom hjem med sand i øra og skrubbsår på beina, men det var gøy å prøve. Får gjøre et forsøk på å bli litt bedre etterhvert, sånn at jeg kanskje klarer å reise meg på brettet også lol. Hører rykter om at det har vært -30 grader hjemme i det siste, det vil si at temperaturforskjellen dT Santa Barbara - Hamar faktisk er på 55 grader! Hurra. Foreløpig ikke altfor mye å gjøre på skolen, så nå skal jeg virkelig nyte solen så lenge det lar seg gjøre.




                 Her ser man campus i enden av stranda- ganske grei beliggenhet :)

2 kommentarer:

Christopher sa...

Wow, good job on the pink blog!

Emily sa...

Thanks, you know I put a lot of work into it. Jammen bra du skriver engelsk på den norske bloggen min forresten ;)

Legg inn en kommentar